Počet položek: 0 0,- CZK

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Způsoby dopravy a platby pro Českou republiku a zahraničí

Ceny v systému jsou aktuální a jsou uvedeny včetně DPH.

1. U objednávek formou dobírky je poštovné a balné 130,- Kč. (do 30 kg/balík)

2. U objednávek formou platby převodem je poštovné a balné 100,- Kč. (do 30 kg/balík)

3. U objednávek formou osobního odběru na provozovně společnosti je poštovné a balné 0,- Kč.

4. U objednávek velkých rozměrů a váhy je cena za dopravu 690,- Kč. (paletové zásilky) - (nad 50 kg/balík)

(Z důvodu vysoké hmotnosti a rozměrů některých položek v ceníku bude dopravné účtováno dle skutečně vynaložených nákladů na dopravu).

5. U objednávek zasílaných do zahraničí jsou ceny za přepravu smluvní. Zásilky odesíláme po celé EU.

6. U objednávek s využitím dopravy a vozového parku naší společnosti jsou ceny za přepravu smluvní.

Naší snahou je u každé objednávky optimalizovat cenu přepravy tak, aby byla co nejnižší a zároveň, aby bylo zboží dostatečně zabezpečeno proti poškození během přepravy.

Při převzetí zboží by měl zákazník zkontrolovat jeho stav, úplnost, množství a popřípadě sepsat s dopravcem protokol o zjištěných závadách.

Pokud zákazník zjistí, že zboží je poškozené z přepravy až po převzetí zásilky, je třeba to ohlásit přepravci neprodleně. Pro takové případy jsou zásilky pojištěné. 

V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží.

V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.

V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet dodavatele.

V případě, že zásilka nebude z jakéhokoliv důvodu vyzvednuta, budeme to považovat za odstoupení od objednávky a objednávka bude stornována.

Kupující nabývá vlastnická práva k předmětu plnění poskytnutého prodávajícím až dnem zaplacení plné výše kupní ceny ve prospěch prodávajícího.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“ eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.

 

Čas a způsob doručení

Objednané zboží bude zákazníkovi doručeno jednou z přepravních společností, Česká pošta, PPL, TOP TRANS. Doba doručení je: 1-5 pracovní dnů u zboží, které je skladem a 3-7 pracovních dní v ostatních případech.

S doručeným zbožím zákazník obdrží i daňový doklad. Instalace zboží ani montáž nejsou součástí kupní smlouvy.

Obchod si vyhrazuje právo objednávku zrušit v případě, že výrobce zboží přestal výrábět a není již možné u něj toto zboží objednat, nebo pokud nastane překážka na straně výrobce a není možné zboží doručit v řádném termínu . Pokud tato vyjímečná situace nastane, bude zákazník, jež si toto zboží objednal, kontaktován a bude mu navrhnuto nahradní řešení k jeho maximální spokojenosti.

U zboží v kategorii  vybavení salónů, které není skladem, je doba realizace obvykle 3-7 dní. 

**Dodací lhůta jednotlivých druhů zboží může být různá, pokud již není zboží na externím skladu dodavatele. Neváhejte nás proto kontaktovat e-mailem pro více informací.

Kupní smlouva

Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem k uzavření kupní smlouvy (nabídkou) je umístění nabízeného zboží dodavatelem na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím–spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.

Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

 

Odstoupení od smlouvy

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na některé z našich kamenných prodejen.

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naši adresu ( případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

Zákazník je povinen zboží zajistit tak, aby nedošlo během přepravy k poškození vráceného zboží.

Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno,  opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok  na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající  oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti, právo na odstoupení vám nevzniká.

 

Záruka a reklamace

Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební Zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).

Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek. Uzavřením kupní smlouvy Kupující vyjadřuje souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami a s tímto Reklamačním řádem a potvrzuje, že je s nimi řádně seznámen.

Zákazníkem internetového obchodu je buď Kupující-spotřebitel ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele (dále jen “Kupující-spotřebitel“) nebo kupující-podnikatel, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „Kupující–podnikatel“). Kupující–spotřebitel a Kupující–podnikatel jsou dále společně označováni jako „Kupující“.

Na prodávané zboží je poskytována záruční doba 24 měsíců pro spotřebitele (Kupující-spotřebitel“) , nebo 12 měsíců pro podnikatele („Kupující–podnikatel“).

Obchod www.nehty-profesional.cz Vám poskytuje záruku na zboží dle obecně platných předpisů a to po dobu stanovenou zákonem.

Reklamaci je kupující povinnen uplatnit bezprostředně po zjištění rozporu s kupní smlouvou (vada zboží).

Z důvodu vady můžete zboží reklamovat například pokud:

  • je zboží poškozené, nefunkční
  • došlo vám jiné zboží, než jste si objednali (např. došlo k záměně zásilek)

Záruka se nevztahuje na škody způsobené:

  • neodborným použitím zboží
  • mechanickým poškozením, častým používáním  nebo opotřebením
  • živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)
  • jinými vnějšími vlivy

Místo a způsob uplatnění reklamace:

Vaše reklamace zasílejte běžnou balíkovou poštou na adresu:

VITECOM PRO TRADE s.r.o.

Hálkova 1287/37

Olomouc-Hodolany

779 00

         K reklamované zásilce je nutné přibalit kopii nákupního dokladu a vyplněný reklamační list.
         K reklamaci je nutné ve všech případech přiložit vyplněný reklamační formulář.
         Reklamační list si můžete stáhnout zde.
 
Oprávněnost Vaší reklamace bude námi posouzena v okamžiku přijetí reklamovaného zboží, v mimořádných případech do 5 dnů od obdržení reklamační zásilky.
 
Odmítnutí přijetí do reklamace
 
Prodávající je oprávněn odmítnout přijetí Zboží do reklamace, pokud je Zboží znečištěno nebo jsou znečištěny jeho součásti.
Prodávající je oprávněn odmítnou reklamaci Zboží také v případě, že Zboží není předáváno v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami.
 
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz

 

Reklamace přepravních služeb

Před odesláním zboží je stav každého kusu pečlivě kontrolován a zboží je na Vaši adresu zasíláno pečlivě zabalené a ošetřené proti poškození při přepravě. I přes tuto péči se ale může stát, že k Vám zásilka dorazí poškozená. Takovéto škody je nutné ihned řešit přímo s dopravcem:

  1. Zásilku si před převzetím od dopravce zkontrolujte
  2. V případě poškození obalu (pomačkání, potrhání, promáčení apod.) sepiště ihned na místě protokol o poškození zásilky.

Pokud je zásilka zjevně poškozená, odmítněte převzetí a její zaplacení a s pracovníkem přepravní společnosti sepiště protokol o poškození zásilky. O této skutečnosti nás, prosím, neprodleně informujte emailem na adrese info@nehty-profesional.cz

V případě, že zjistíte poškození vzniklé přepravou až po převzetí zásilky, neprodleně (do 2 pracovních dnů), oznamte tuto skutečnost pracovníkovi přepravní společností PPL nebo pracovníkovi české pošty, který s Vámi sepíše Zápis po dodání.

Neposílejte poškozenou zásilku zpět na naši adresu, následnou reklamaci z naší strany by přepravní společnosti neuznaly. Reklamovat poškozenou zásilku u dopravce může pouze její příjemce.

Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení

1.      Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

2.      Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo. (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

3.      Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení prodávajícímu.

4.      Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

5.      Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

6.      Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

7.      Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. Kupující prohlašuje, že byl poučen o tom, že souhlas se   zpracováním osobních údajů může ve vztahu k prodávajícímu odvolat písemným oznámením doručeným na adresu prodávajícího.

Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Copyright

Používání a kopírování všech obrázků a fotografií, nebo textu bez písemneho souhlasu majitele je nezákonné. Layout stránek a veškeré použité fotografie jsou výhradním vlastnictvím zřizovatele těchto stránek. Všechna práva vyhrazena. S odvoláním na zákon o právu autorském, ze dne 7.dubna 2000, část první, oddíl 7, par. 28, odstavec 1 az 3.

Copyright © www.nehty-profesional.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© www.nehty-profesional.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace